Dijital Pazarlama

Günümüzde pazarlamanın en önemlisi haline gelen dijitalde ürünlerinizi pazarlamanıza yardımcı oluyoruz. Dijital reklamlarınızı online mecralarda (Google, Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Linkedin) yayınlıyoruz.


Hemen Ara Teklif Al

Dijital Pazarlama ve Reklamcılık

Google Ads(Adwords) Nedir?

Google Ads, Google’ın çevrimiçi reklamcılık hizmeti sunan platformudur. Google Ads ile reklamveren işletmeler, aranan kelimeler ile ilişkilendirilerek, vermiş olduğunuz reklamların kullanıcı karşısına çıkmasını sağlar.

Google reklamlar arama sonuçlarının en üst ve en alt kısmında bulunmaktadır.

2019 tarihi sonrası Google AdWords ismi Google Ads olarak güncellendi.

Google ads reklam türleri nelerdir?

1.Arama Ağı Reklamları

Arama ağı reklamları belirlenen anahtar kelimelerle ilgili yapılan arama sonuçlarında listelenmenizi sağlar. Arama ağı reklamları Google Ads üzerinden kullanılan en popüler reklam türüdür.

Örneğin kullanıcı bir ürün veya hizmet satın almak istediği zaman Google’da yapacağı aramada reklamınızın anahtar kelimesi ile alakalıysa kullanıcı reklamınızı görmesine imkan sunuyor.

2.Görüntülü Reklamlar

Google görüntülü reklam ağı, kullanıcıların web sitelerde gezerken görüntülü reklam gösterilmesine olanak sağlar. Örneğin, gezmiş olduğunuz bir haber sitesinde karşınıza çıkan reklamlar görüntülü reklam örneklerinden biridir.

3.Alışveriş Reklamları

Google arama sonucunun ardından karşımıza çıkan ürünün gösterildiği reklamdır.

Üst ve sağ üst kısımda görüntülenir. Reklam görüntülerinde fiyat ve ürün bilgisi de yer almaktadır.

4.Video Reklamları

YouTube üzerinden gerçekleştirilen reklam türüdür. Ürün veya hizmetimize dair hazırlanan reklam kampanyasının video halinde sunulduğu reklam türüdür.

DOĞRU REKLAM

Markanızın, ürün/hizmetinin doğru stratejilerle doğru zamanda doğru mecralarda yönetimini sağlamaktayız. İşletmeniz için Google reklamları vermeniz ve profesyonel destek almanız gerekmektedir.

Webdu Ajans, işletme reklamlarınız için doğru anahtar kelimleleri belirler ve reklamınızın içeriğine en uygun halde anahtar kelimelerinizi analiz eder.

Reklamınızı hangi bölgelerde ve hangi zamanlarda potansiyel müşterilerinizin karşısına çıkaracağını şekillendiririz. Reklam ekibimiz ile sağladığınız görüşmelerde reklam bütçeniz belirlenir. Sonrasında gerekli optimizasyon ayarlamaları sonucu reklamınız yayına alınır.

Anahtar kelimenizi aratan bir kullanıcı reklamınızı görüp tıklama eylemi gerçekleştirmiyorsa reklam bütçenizden eksilme olmayacaktır ancak anahtar kelimenizin reklam arama sonuçlarıyla ilişiği olup kullanıcı reklamınıza tıklama eylemi gerçekleştirirse tıklama başı ücret kesilir.

Webdu Ajans, doğru reklam planlaması ve doğru stratejiler sunmakla birlikte siz müşterilerimizin reklam sürecince detaylı takipler yaparak sizlere gerçekleştirilen hareketlerle ilgili şeffaf bir şekilde reklam raporlaması sunmaktayız.

FACEBOOK BUSİNESS NEDİR?

Facebook Business Manager, Facebook’un işletme reklamlarının oluşturulduğu ve reklam sürecinin içinde barındırılan geniş kapsamlı bir platformdur.

FACEBOOK BUSİNESS MANAGER KULLANIM AMAÇLARI

Facebook Business Manager, reklamlarınızı doğru hedef kitleye ulaştırma imkanı sunmaktadır. Facebook’un içerisinde barındırdığı Pixel Kodu ile web sitenize gelen kişilerin ne tür eylemler gerçekleştirdiğini ölçümlememize olanak sağlar. Bu ölçümlemeler sonucu elde ettiğimiz performanslarla paralel oranda reklam oluşturma ve reklam raporlama kısmını gerçekleştiriyoruz.

 

Aynı zamanda Facebook Pixel’in reklamverenlere sunduğu bir diğer imkan ise benzer hedef kitle oluşturarak sitenize daha önceden giren kişilerin karşısına reklamlarınızı sunabiliyoruz. Bu sayede potansiyel müşterileri web sitenize çekerek ürün/hizmet satış işleminizin gerçekleşme oranını arttırıyoruz.

Dijital pazarlamanın avantajları nedir?

Fiziksel bir mağazası olan kişi ile hem fiziksel mağazası hem e-ticaret sitesi olan kişinin potansiyel müşteri oranı kesinlikle aynı olamamaktadır.

Dijital dünyanın her geçen gün gelişerek kullanıcı sayısının arttığı aşikar. Bu sebeple mağaza sahipleri ürün/hizmet satışını arttırmak için dijital pazarlama türlerinin kullanılması gerekmektedir.

Dijital pazarla avantajları;

  • Ölçülebilir olması,
  • Geniş hedef kitlelere ulaşılması,
  • İnteraktif reklam oluşturma.

GOOGLE, INSTAGRAM VE FACEBOOK GİBİ PLATFORMLARDA ÖNE ÇIKIN

Genellikle en çok tercih edilen arama motoru olan Google Inc. ile reklam vererek en uygun tıklama başı ücret veya gösterim başı ücretlendirme seçenekleriyle ürününüzü hedef kitlenize sunarak satış rakamlarınızı arttırıyoruz. Dinamik ürün reklamları oluşturarak internet sitelerindeki dönüşümde bir artış sağlıyoruz.

Günümüzde sosyal medyayı Türkiye'de kullanan kişi sayısı 56 milyonu aştı. Bu durumda yapılması gereken şeylerden bir tanesi sosyal medyayı aktif kullanmak ve sosyal medyada en çok tercih edilen platformlarda reklam vermek. En çok kullanılan sosyal medya platformları Instagram, Facebook, Twitter ve Youtube'dur. Bu platformlarda gerçekleştirilecek olan reklamlarla satışınızı veya marka bilinirliğinizi oldukça arttırabilirsiniz.

SUNDUĞUMUZ DİJİTAL REKLAMLAR;

  • Google Ads (adWords)
  • Facebook Reklamları
  • Instagram Reklamları
  • Youtube Reklamları
  • Fenomen Twitter Reklamları

VİRAL REKLAMLAR

Müşterilerimiz dilerse ekşi sözlük veya twitter gibi platformlarda viral olarak markanızı öne çıkarma çalışmaları da yapmaktayız. Bu tarz çalışmalar çok özel olup kullanıcılara doğal yollardan markanızı reklam etme fırsatını sunmaktadır.

Dijital Pazarlama Teklifi Al

Lütfen bilgilerinizi doğru ve eksiksiz girin. En kısa sürede dönüş yapılacaktır.